Uw rekening

U ontvangt uw rekening van Infomedics

In onze praktijken geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dat houdt in dat wij de nota sturen naar Infomedics en dat u een rekening voor de zorg krijgt van Infomedics.

 

Vergoeding van uw zorgverzekeraar

Als uw zorgverzekeraar een gedeelte van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaalt u aan Infomedics. Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding op uw rekening? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan Infomedics en controleer daarna of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.

 

U krijgt uw rekening digitaal

U ontvangt van Infomedics per e-mail (verstuurd vanuit het e-mailadres: rekening@infomedics.nl) een digitale rekening op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Belangrijk dus om uw actuele e-mailadres aan ons door te geven. Daarnaast hebben wij uw mobiele nummer nodig. U ontvangt van Infomedics een sms-code om uw rekening te kunnen openen. Zo zorgt Infomedics ervoor dat uw gegevens goed beschermd blijven. U kunt de digitale rekening – na het uitvoeren van een extra controle (sms-verificatie) – voor eigen administratie downloaden of direct betalen met de beveiligde, ingesloten iDEAL betaalknop. De benodigde gegevens voor betaling zijn dan reeds voor u ingevuld. Naast het gemak van de ingesloten iDEAL betaalknop kunt u de rekening uiteraard ook betalen in de internetbankieromgeving van uw bank.

Wilt u uw rekening liever per post blijven ontvangen? Geef dit dan aan ons door en wij passen dit dan aan in het systeem.

 

Regel het online!

Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Status van uw betaling controleren: Ga naar www.infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul de omschrijving (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.
  • Hulp bij betaling van uw rekening: Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Verder vindt u online meer informatie over het Infomedics Betaalplan.
  • Veelgestelde vragen bekijken: Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.

Heeft u toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur). U kunt ook met Infomedics chatten of een e-mail sturen.